قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

غم

 

چشم هامو عمل کردم . حوصله ام سر رفته . این دو سه روزه همش توی خونه بودم . چشم هام به نور حساس شده .

ولی یه خوبی داشت آدم تو این مواقغ می تونه آدم های با مغرفت رو از بی مغرفت تشخیص بده .

دلم خیلی تنگ شده . دلم یه جورایی گرفته . خسته شدم  . هر چه باداباد .

  

آن روزها وقتی که من بچه بودم                    غم بود                          اما کم بود  ..... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://afsoongarlady.blogsky.com

من چند سال پیش چشمامو عمل کردم ولی نتونستم بی معرفتا رو از با معرفتا تشخیص بدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد