قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

بهار

 

          چند روزی blogsky نبود کلی غصه خوردم . اما خوشجالم که باز درست شد .

چه خوش است در فراقی ، همه عمر صبر کردن
به امید آنکه روزی ، به کف اوفـتـد وصــالی ....

یک سال پر از پستی و بلندی برای من گذشت . سالی سرشار از اتفاقات خوب و بد که هر کدام برای من کولی باری از تجربه به جای گذاشت .

امید به آینده دارم و فکر می کنم امسال سالی بسیار خوب و سرشار از شادی خواهد بود .

خدایا تو را به خاطر همه آنچه که به من دادی و ندادی هزاران بار سپاس .                                                                               

چه خوش از بهار گفتی و به نو بهار خفتی           غم خود به سینه بردی و به گوش یار گفتی 

خدایا !!!!!!

کاری کن که توی سال جدید هیچ بچه ای سر گرسنه زمین نذاره

                                     هیچ پدری شرمنده خانواده نباشه

                                     نعمت سلامتی - سلامتی - سلامتی - سلامتی

                                     نعمت خوشبختی - توفیق بندگی و و و      

 

پی نوشت : خدا جونم هوار تا ازت ممنونم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد