قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

آخ کودکم ....

 

چه می توان کرد جدال اندیشه و احساس را آن گاه که راه احساس و اندیشه ات فرسنگ ها از هم دورند .  چه می توان گفت به کودک سرکشی که با دیدن یک مغازه بستنی فروشی تعطیل پا می کوبد و خواسته اش را طلب می کند و با گرانترین و زیباترین اسباب بازیهای دنیا هم نمی توان خواسته دل او را اجابت کرد .

آخ کودکم !!! چه نشسته ای و به چه امید داری ؟ انگار که تمام بستنی فروشی های دنیا تعطیل شده اند . بستنی فروش تو از این دیار رفته و دل به کودکان دیگر بسته و حتی لحظه ای هم از تو یاد نمی کند چرا که تو  برای او فقط یک مشتری کوچک بودی و نه بیشتر.

 می دانی گناه تو چیست ؟ گناه تو دل خوش کردن به لبخند های زیبا و مهربان او بود که اکنون چه بی رحمانه تقاص این باور را پس می دهی . گاهی حتی شک می کنم که او واقعا بستنی فروش بود . خودش می گفت که از همان ۴-۵ سال پیش بستنی می فروخته اما اگر اینگونه بود پس چرا نماند تا با آن چشم های مهربانش محبت را به کودک من نیز هدیه کند .

و اکنون - اینجا من مانده ام . من مانده ام با کودکی گریان - کوله باری از سوال - چند بسته اسباب بازی - و تلی از دلتنگی ............

فکر می کنید با اینها چه می شود کرد ؟؟؟؟؟؟؟   

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://hamisheh-bahar.blogsky.com

مرسی که به من سر زدی... تو هم وبلاگت قشنگه... بهترم میشه...
موفق باشی... بای بای

محسن سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://anjomanesheresaba.parsiblog.com

سلام از این که شما هم می نویسید بسیار بسیار خوشحالم
خیلی خوبه واقعا استعداد خوبی برای نویسندگی دارید
اما یک نکته هست که باید خدمتتون عارض بشم و او نکته سنج بودنه
ببینید برای نوشتن دل نوشته که حاوی دردهای نهفته و نگفته ی ما آدم هاست به چند نکته ی ساده باید توجه داشت:یکی ترکیب سازی یا واژه سازیه یعنی ترکیباتی رو به کار ببرین که ناب باشه و از جایی گرفته نشده باشه یا حداقل به یک نحو یگه توسط شما به کار رفته بشه! متوجه هستین که چی میگم
به عنوان مثال : دست هایم هنوز شاعرند وضویم هنوز تکرار می شود...( دکتر محمود اکرامی) ببینید چقدر ترکیب شاعر بودن دست ها زیبایی خاصی رو نمایش میده!
یا:تقاص این باور را پس می دهی (خود شما) واقعا ترکیب تقاص باوری را پس دادن جدیده من تا بحال همچین ترکیبی رو ندیدم یا: سلامی به وسعت بارانی ترین گلوها ( بنده حقیر)
می بینید این نمونه ها نشانگر تازگی ترکیبات و نوع واژه سازی در ارائه ی هر چه بهتره نوشته می شه
نکته ی بعدی سنت شکنی در به کاربردن افعاله در نوشته های دکتر اکرامی گاه گاهی به چشم میاد اما من از این سنت شکنی استقبال کردم و این راه رو ادامه دادم اگه سری به وبلاگ شخصی حقیر http://sheretanha.blogsky.com بزنید و در بخش حرف های خودمونی می تونید دل نوشته ها رو ببینید البته از ابتدا که بخونید زیاد اطلاعاتی در مورد نحوه ی نوشتاری متن ندارم اما از یه جایی به بعد با مطالعه است
امیدوارم روزی نزدیک تر از امروز سراغتان برسد که ببینم نوشته هاتان رقصانه صفحه های مسطور را میدود

زهرا جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ق.ظ http://z-k.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
خوشحال می شم به منم سر بزنی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد