قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

سفر

 

یادداشت اول :  بعد از یه سفر ۵ روزه سپری کردن روز با خانواده لذت مضاعفی داره .

یادداشت دوم :  بیش از حد بدبین بودم . خدا رو شکر که خیلی خوش گذشت .   

یادداشت سوم :  برای هر دو تون آرزوی خوشبختی دارم . خدایا خودت کمکشون کن . هر دوی اونها لیاقت خوشبختی رو دارن .

یادداشت چهارم :  دوستان جدیدی پیدا کردم من عاشق معاشرت با آدم های مختلفم . هر آدمی حتی بدترینشون هم رفتارهای خوبی دارن که می شه ازشون درس گرفت . اونوقت .......

یادداشت پنجم :  امروز روز دوازدهم بود . !!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم دیگه نباید منتظر باشم . 

پی نوشت : خدایا به خاطر تمام آنچه که به من ارزانی داشتی تو را سپاس  

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.khan00m.blogsky.com

سلام
از این جمله نوشته ات خیلی خوشم آمد
هر آدمی حتی بدترینشون هم رفتارهای خوبی دارن که می شه ازشون درس گرفت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد