قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

خدایا ...........

 

یادداشت اول : حالم زیاد خوب نیست . دوست ندارم مدیون باشم . می خواستم توی پروژه جبران کنم اما اگه پروژه رو نگیرم واقعا نمی دونم چه طور باید جبران کنم .؟؟؟؟؟؟  حسابی اعصابم خرده ؟

 

یادداشت دوم : خدایا کمکم کن که خدایی نکرده نا خواسته  و یا نا آگاهانه کسی رو ار خودم ناراحت نکنم . خدایا دلم خیلی گرفته .    نمی دونم چی درسته و چی غلط ؟؟ نمی دونم چه طور باید برخورد کنم ؟؟ خدایا خواهش می کنم کمکم کن

 

یادداشت سوم : کتاب خوبیه دیشت شروع کردم به خوندنش . خیلی جالبه . چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

 

 پی نوشت : جدیت مقصد را نزدیک می کند .         (شیلر )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد