قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

روزمره ....

 

یادداشت اول :                                                                                                                                                                  چهارشنبه تهران ماموریت بودم . سعی کردم توی جلسه توجه ناظر رو جلب کنم . آدم به درد بخوریه .الان نزدیک ۳۰ ساله داره توی زمینه نرم افزار کار می کنه . آدم با سوادیه .

یادداشت دوم :                                                                                                                                                                 داداشم با خانمش از اهواز اومده هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

یادداشت سوم :                                                                                                                                                              گاهی ما آدم ها حواسمون نیست که طرف مقابل تو رو نمی شنا سه و از روی رفتارهات در مورد تو قضاوت می کنه .  وقتی فکرش رو می کنم می بینم حق داره کارم خیلی بچه گانه بود . اما به خدا قصد آزار نداشتم فقط دلم می خواست شیطنت کنم . همین .    

                    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد