قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

بساط عشق

 

گاهی بساط عشق خودش جور می شود

گاهی به صد مقدمه ناجور می شود

  گاهی وقتها اینقدر دلگیر می شی از همه چیز و همه کس که نمی تونی حتی خودت بفهمی واقعا از چی دلت گرفته؟

دلم گرفته . دلتنگم .......

برای تمام این سالهای نبودنت

برای تمام نبودنت

تمام نبودنت!

به دلم رجوع می کنم

از آنهمه عشقی که روزگاری به تو داشتم چه مانده؟

حسرت و حسرت و حسرت

حسرت از آنهمه آرزوهای قشنگ

یادت هست؟

یادت هست . عکس های یادگاری را هنوز دارم  و گاه و بیگاه برای آرام کردن دلم به آنها پناه می برم .

دلم گرفته دلم عجیب گرفته

دچار هیچ وسوسه ای نشدم نه وسوسه ساز نه وسوسه شعر نه وسوسه مسافرتی حتی!

تندیس

 

سنگی که طاقت ضربات تیشه رو نداره هرگز تندیسی زیبا نمی شه . فقط یه بار فرصت داری تا از وجودت تندیس بسازی پس

    از زخم تیشه نترس  

دنیا

 

یادداشت اول : 

توی این دنیا به کسی دل نبند چون این دنیا اینقدر کوچیکه که دو تا دل کنار هم جا نمی شن .......

ولی اگه دل بستی هیچوقت ازش جدا نشو چون این دنیا اونقدر بزرگه دیگه هیچوقت پیداش نمی کنی .

ضعف

 

خیلی ضعیف شدم . نمی تونم زیاد بیدار بمونم و. خدایا خودت کمکم کن تا به اهدافم برسم .

خسته

 

یادداشت اول :                                                                                                                                                           خسته ام . دلم هم گرفته .....  خدایا امشب باز یه عالمه غر غر دارم . منو می بخشی ؟؟؟؟؟؟؟؟

فراموش ...

 

یادداشت اول :                                                                                                                                                                عجب حکایتی است که فراموش شدگان هیچ گاه فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند .

یادداشت دوم:                                                                                                                                                                  دارم می رم تهران امشب . در و دیوار این شهر یاد تو را در وجودم بیشتر می کنه