قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

قصه دل

خدایا آنانکه همه چیز دارند مگر تو را به سخره می گیرند آنانکه هیچ ندارند مگر تو را ....

تولد

 

عجب داستانی است . تولد و مرگ . یکی با هلهله و شادی و دیگری با غم و ناراحتی . بالاخره بعد از ۸ ماه انتظار ایلیای ما هم ساعت ۴بامداد ۲۸ بهمن سال ۱۳۸۵به دنیا آمد . ایلیا : فرزند علی فرزند عبدالخلیل فرزند علی فرزند حسین و  .. .                        

                                                  این داستان ادامه دارد ............

برادر عزیزم پدر شدنت بر تو مبارک . ص. عزیز مادر شدنت مبارک .

شاید ۲۰ سال دیگر این نوشته را به ایلیای کوچک نشان دادم  .  امیدوارم از لا بلای این لغات عمق شادی من و بقیه را که با اشک همراه بود بیشتردریابد .  

عزیز دلم در دنیای که به آن پا نهاده ای صداقت و انسانیت کمرنگ شده . اما امیدوارم وقتی این نوشته را خودت می خوانی انسانیت در وجود مردم بیشتر یاعت شود .

                                                به امید آن روز.............

 

دلتنگی

 

امروز بیشتر از همیشه برایت دلتنگم .داشتم ایمیل های قدیمی رو می خوندم . دلم خیلی گرفت . چی می شد اگه ............ 

خدایا ...........

 

یادداشت اول : حالم زیاد خوب نیست . دوست ندارم مدیون باشم . می خواستم توی پروژه جبران کنم اما اگه پروژه رو نگیرم واقعا نمی دونم چه طور باید جبران کنم .؟؟؟؟؟؟  حسابی اعصابم خرده ؟

 

یادداشت دوم : خدایا کمکم کن که خدایی نکرده نا خواسته  و یا نا آگاهانه کسی رو ار خودم ناراحت نکنم . خدایا دلم خیلی گرفته .    نمی دونم چی درسته و چی غلط ؟؟ نمی دونم چه طور باید برخورد کنم ؟؟ خدایا خواهش می کنم کمکم کن

 

یادداشت سوم : کتاب خوبیه دیشت شروع کردم به خوندنش . خیلی جالبه . چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

 

 پی نوشت : جدیت مقصد را نزدیک می کند .         (شیلر )

دلواپسی

 

یادداشت اول :                                                                                                                                                                     از چهارشنبه تهران بودم  . راست و دروغش پای خودت . من کار خودم رو کردم  . 

یادداشت دوم :

برای آنکه نفهمد که می فهمم ، خودم را به نفهمی زدم.

دلم ، از میان ردیفهای موسیقی ، فقط شور می زند.

زخم

 

یادداشت اول :    گاه زخمی که به پا داشته ام ....  زیرو بم های زمین را به من آموخته است

  

سفر

 

یادداشت اول :  بعد از یه سفر ۵ روزه سپری کردن روز با خانواده لذت مضاعفی داره .

یادداشت دوم :  بیش از حد بدبین بودم . خدا رو شکر که خیلی خوش گذشت .   

یادداشت سوم :  برای هر دو تون آرزوی خوشبختی دارم . خدایا خودت کمکشون کن . هر دوی اونها لیاقت خوشبختی رو دارن .

یادداشت چهارم :  دوستان جدیدی پیدا کردم من عاشق معاشرت با آدم های مختلفم . هر آدمی حتی بدترینشون هم رفتارهای خوبی دارن که می شه ازشون درس گرفت . اونوقت .......

یادداشت پنجم :  امروز روز دوازدهم بود . !!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم دیگه نباید منتظر باشم . 

پی نوشت : خدایا به خاطر تمام آنچه که به من ارزانی داشتی تو را سپاس  

عادت

 

یادداشت اول:                                                                                                                                                          همیشه بهترین راه را برای پیمودن می بینیم ، اما فقط راهی را می پیماییم که به آن عادت کرده ایم . پائلو کوئلیو

یادداشت دوم:                                                                                                                                                               فردا ساعت ۷ راهی سفر می شم . نمی دونم چی می شه اما امیدوارم عکس العمل ها اونقدر ها هم که فکر می کنم شدید نباشه .  خدایا اگر قراره نرم ..................

یادداشت سوم :                                                                                                                                                           امروز روز ششم بی خبری من بود نمی دانم این وضع تا چند روز دیگر ادامه دارد . آیا اصلا هیچ وقت تمام می شود ؟؟؟؟؟؟

آسوده بخواب ......

 

به نقل قول از یه بوس کوچولو اما درست حرف دل من :

دوستت دارم!
نه آنچنان که " می باید " و " ملزوم " و " مرسوم " است ، نه !
نه آنگونه که فرهادی از برای "وصل" شیرینی تیشه بر قلب بیستون زد !
نه آنطور که مجنونی ، عاشقی دلباخته ، طوق بندگی بر گردن نهاد و در نهایت رویای حجله ی لیلا،رهسپار ره مجانین اش کرد ...
نه !
دوستت دارم !
پاک به آنگونه که پروانه ای شمعی ، باغبانی گلی ، همچون روزگار کودکی ، زلال ، شفاف ، بی قید و بی شرط : همینطوری ! الکی !!!
...
و اما تو  ................................................................ آسوده بخواب ای ... بی خیال بی انصاف .

عشق مردانه

 

گفت: عشق مردانه چیست؟

 

گفتم : آتشی ، که...

 

به چند قطره آب، خاموش می شود

تهمت

 

به چه چیزهایی متهم شدم !!!!!!

دروغ - بد اخلاقی -  غرور - سر کار گذاشتن یا به قول تو پیچوندن ........

اشکالی نداره هنوز من رو نمی شناسی . مطمئن هستم که یه روز به خاطر این حرف ها ازم عذر خواهی می کنی .